Älskade, efterlängtade lilla bebis!!!

Har idag varit till BM och på kontroll... Tänkte inte på att det var stick i fingret så jag åt en banan, en mandarin och ett glas juice innan vi gick dit... ^^ Så det visade lite högt tyckte hon, men samtidigt så tog hon det med en nypa salt efter vad jag hade ätit!! En banan innehåller väldigt mycket socker, diabetiker ska ju helst undvika banan.... ^^ Sen en mandarin och ett glas juice på det också..... Jaja, ska iaf in den 28/12 igen och göra en glukosbelastning, måste ju göra en iaf men vi tog den lite tidigare för att vara på den säkra sidan!!
Blodtrycket låg lite lägre än vad jag brukar göra men helt ok, 110/70 så det var skönt!! Låg dock på +2 i vikten från inskrivningen det tyckte jag inte om, jag som vandrade neråt i början... Så man kan nästan säga att jag ligger på +6 usch det tycker vi inte om!! Nu blir det mer promenader... Sen ska jag börja träna lite med lätta vikter också, har ett träningsprogram för gravida hemma nu.. Kommer ju inte köra någon hårdträning direkt!! ^^

Fick lyssna på litens hjärta också, lät som ett litet galloperande tåg där det slog med sina 148 slag i minuten!! ♥ Helt fantastiskt, låg där och kände att ögonen blev våtare och våtare.... Kan inte fatta att det finns ett litet liv innuti mig! En liten person som har tagit våra hjärtan med storm!! Hur kan jag älska någon så mycket som jag inte träffat ännu!!?? Finns ingen större kärlek än den jag har till liten som ligger i min mage!! Att jag och Micke lyckats skapa något så underbart, otroligt vad det är magiskt!!

Nu ska jag ta och äta lite lunch, sen ska jag ta och mysa lite framför tv:n tror jag... Kanske köra igång en film eller nått!! Är VÄLDIGT trött idag!! Kan inte vara männskligt att behöva gå upp tidigt på morgnarna!!!!! ^^

Peace Out
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0