Dålig på att blogga!!

Alltså jag är såååå värdelös på att skriva i denna bloggen!!! =O Varje gång jag skriver här så säger jag att det ska bli ändring på det!! Men det är bara att inse fakta, det kommer ALDRIG bli ändring!!!!! HAHAHA
Så ni får stå ut med att jag bara skriver nångång ibland.... ^^

Vad är det som har hänt nu då!!??
Det är inte mycket som har hänt, mer än att magen växer väldigt snabbt nu.... Och tiden går ruggigt snabbt, har bara ca 80 dagar kvar till beräknad nedkomst!! Och det sparkar och rör sig så mycket så jag gruvar mig när jag kommer att vara höggravid!!
Börjar känna mig som en strandad valross så fort jag ska ta mig upp från soffa/sängen, hur ska det bli senare då!!?? =O Får lite andnöd när jag ska ta på mig skor... Just detta med att böja mig fram och så, gör att lungorna trycks ihop och det blir tyngre att andas det är lite jobbigt... Annars så ser ju allt bra ut... Har ökat ca 2 kg från inskrivningen till i förrgår när jag var in till BM, så det känns skönt!! hjärtslagen ligger på stadigt 148 och jag ligger bra på kurvan av SF-måttet i v25 låg jag på 24 och v29 (i tisdags) låg jag på 28!!

Nu inväntar vi svärfar, svärmor och Jimmie med bihang så ska vi äta lite mat och spela lite plump... Ska spöa dem idag igen!!! ^^ Slog dem 2 av tre gånger igår!!! Moahahahahaha!!

Peace Out
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0