Det närmar sig med stormsteg!

Jaha, då går man in i vecka 23 idag då... (22+0) gått 155 dagar av 280, 125 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum... Det börjar närma sig, och fort går det!!! :O
Igår när jag var med pappa till Falun så var vi in på apoteket på Kupolen på vägen hem, då vi kommer in så ser jag att de har rea på Natusan baby produkter... Så jag handlade på mig lite grann, känns lite tidigt men vad sjuttsingen är det rea så är det!! ^^ Måste ju spara varje litet öre jag kan, det kostar ju så in i h-vete mycket allting!! :S
Borde införa som de har i Norge, du får ett "startbidrag" på ca 12000 sek så man kan köpa in nödvändiga saker... Men, men... Vi har det ganska bra ändå! Vi ska inte klaga, titta på 3:de världen vad har dom!!?? Nej, jag ska vara tacksam för det jag har, jag har tak över huvudet, jag har en körkort och bil, jag har mat på bordet varje dag, jag har en man som jag älskar över allt annat och jag har ett litet mirakel på väg!! Så jag ska deffenetivt inte klaga!!

Jaha, imorgon bär det av till Falun igen med pappa, lär väl bli en heldag vad jag förstår... Först ska han vara Ortopedteknik kl 09.00 sen Reumatalogen vid 11-tiden... Så bara att packa matsäck med frukt imorgon, så man klarar dagen!

Nu tittar vi på lite Simpsons, sen blir det Paradise Hotel ( usch, fattar inte varför jag tittar på det!? tycker ju egentligen att det är totalt värdelöst, men man blir fast.... :S vill ju veta vad som händer... ) Efter Paradise får vi se om det blir Äntligen Hemma eller filmen Stay Cool!!?? Svår fråga... ^^

Mitt motto för idag!
"Var glad och nöjd för vet du va en björntjänst gör ju ingen glad glöm bort bekymmer sorger och besvär" - Djungelboken

Peace Out
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0