Allt och lite till....

Idag har jag hjälpt mamma och Stefan med flyttstäd... Så nu har jag lite små ont i höger höft men det är väl sånt man får stå ut med när man är gravid.... :O Sen är man ju född med högersidig höftledsluxation också så vi får ju se vad det kommer att föra med sig under graviditeten!? =S

Ujuj, idag är det precis 1 vecka kvar till UL... Önskar att jag var där nu!!

Idag var det lite stiltje i huvudet... ^^ Vet inte vad jag ska skriva, men det får väl vara så idag!
Vika lite tvätt nu så jag får undan skiten, har snart kommit igenom tvätthögen!! Gud så skönt, har ju bara skjutit på det!
Men jag lever efter mitt motto; Går världen under för att jag inte gör måstet idag!!?? Nej, det gör den inte, och skulle den göra det så finns det inga måsten längre heller!! ^^

Peace Out
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0