Blir så irriterad!!

F***n det vill inte som jag vill!! Fattar nada, noll, zero... Vil få till egen design på blogg sidan men får fan i mig inte till det! Så irriterande!!
Nån som kan hjälpa mig!!?? Som har hållit på med blogg.se ett tag kanske??? har använt scrapblog.se och fått till en jävla snygg header, men jag får inte till det! =S Why God, WHY????

Sen fick vi svar från annonsörerna också... Skötbordet sålt, men de hade "glömt" att ta bort annonsen!! Sen efter mycket om och men så fick vi tillslut svar från de med spjälsängen, vi hade ringt mailat allt möjligt utan resultat... Varit i kontakt med dem tidigare och talade om att vi ville ha den men kunde inte hämta den förens idag, och de skulle meddela oss om det var någon annan som köpte den... Hade inte hört något så vi antog att den fanns kvar, men icke då... Sent ikväll fick vi ett svar på mailen att den var såld!! FYY FAAAN säger jag bara så Jävla dålig stil!!!

Men, men... Bara att ta nya tag och fundera ut hur vi ska lösa det hela!! Annars får det bli nytt från Ikea helt enkelt... Men det hade ju varit billigare och köpt begagnat!!!

Jaja, what ever! Livet ska inte vara en dans på rosor jämt, men det vore ju skönt om det vore det någon gång!!

Peace Out!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0