Välkommen till min blogg...

Ska försöka att hålla denna bloggen igång nu!! ^^
Har ju varit lite klen på att blogga med dem jag haft tidigare!! Hahaha!
Tänkte jag skulle blogga lite om min graviditet och livet kring det!
Som en del vet så har jag något som heter PCO (Polycystiska Ovarier) vilket medför att jag har svårare att bli gravid. Jag har blivit spontan gravid 2 gånger som har resulterar i missfall.. :(
Nu är jag än en gång gravid, men denna gången ska det nog gå vägen! Denna graviditet är tack vare en Pergotime kur, så min kropp behövde en knuff i rätt riktning för att kunna behålla embryot! Så nu är det 10 dagar kvar tills att jag har gått hälften av graviditeten! Riktigt spännande! 27 oktober då ska vi in på rutin ultraljud, SÅ spännande det ska bli att få se det lilla miraklet! Vi har ju fått se h*n en gång tidigare i v10 då vi ville se om det var nått där överhuvudtaget och om det var fler än en... Det visade en liten kidneyböna på 24 mm!!

Just nu sitter jag och tittar på Jims värld och väntar på att mina nudlar ska svalna...
Måste skärpa mig med maten, har ju faktiskt ett litet liv innuti mig ju!! Men det är så svårt att komma sig för att äta... :O Inte bra!!
Men, men ska äta upp mina nudlar sen ska jag göra lite nytta för en gångs skull!! ^^ Håller på att få undan lite tvätt tills att Röris ska komma... Svärfar var ju här i söndags och hjälpte till att montera ihop dushkabinen... ^^ Så äntligen börjar det hända grejer i badrummet som har varit tomt sen i Mars/April!! ^^ Har varit lite drygt att springa upp och ner i trappen för att gå på toa, det är ju inte världens snällaste trapp heller... =S Det är smala trappsteg och så är den ganska brant... Kanske inte så bra att springa i den sen ju större jag blir... Magen växer ju men det positiva är att vikten minskar!!! ^^ Jag ska vara gravid för jämnan tror jag!! :D

Nu har mina nudlar svalnat så jag ska ta och äta upp dem!!

Peace Out
xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot att få följa er i denna blogg :) Kramar i massor!



//Malin

2010-10-19 @ 16:38:41
URL: http://thesimplelifeofmalin.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej, kul att du har börjat blogga, komer följa den =)

Kram H

2010-10-19 @ 18:30:29
URL: http://helena.mikkola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0