Funderingar....

Ska skapa en ny kategori här på bloggen, träningskategori....
Försöka blogga om min väg mot ett lättare liv.... Måste försöka och föra dagbok på vad jag stoppar i mig eller inte om min motion osv!!! Så kanske jag får bukt på denna skiten!!
Ska sätta mig med min kalender och sätta mål, Hur mycket jag ska gå ner och till När!! Sätta en massa delmål så att jag fixar det här nu! Vill inte leva som jag gör, men ändå gör jag det för att det är så mycket lättare att låta det vara som det är... Inte får jag nån hjälp av karln heller! Men Jag kan inte tala om vad Han ska göra, men det skulle underlätta så mycket om han kunde hjälpa mig och pusha på genom att tex komma och säga, nu tar vi en promenad älskling eller gör en sallad till maten eller vad som helst!! Jag vill inte tvinga honom till nått för det är inte han som måste gå ner i vikt... Men det blir lätt att jag gör som han och sätter mig i soffan och bara tittar på tv, det märks också när han är hemma från jobb/praktik ingenting blir gjort här hemma!! Men när jag är själv, han är och jobbar eller är på praktiken så får jag en massa gjort!! Jag skyller inte ifrån mig allt men faan va jag tar efter Micke, han ÄR förbannat LAT!!

Sen är frågan, ska man träna på "På G" i Djurås eller på Nautilus i Borlänge??? Kör ja i Djurås är det bara ren träning, kör jag i Borlänge har jag även tillgång till äventyrsbadet, vattengympa och andra gruppträningar när jag vill!!?? Så då är frågan vad man ska välja???? :O Men det lutar åt Borlänge, då jag får så mycket mer för pengarna, dock blir det ju en massa bilåka.... :S

Jaja, nu blir det att åka en sväng till Blge och uträtta lite ärenden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0