Regn regn och åter regn...

Och när hade solen behagat visa sig då?? Blir såå trött på detta väder! Energin rinner bort lika fort som bäcken rinner ut i älven!! :S
Nej, fyy då, hit med sol och energi!

Tänkte jag skulle börja packa lite kartonger idag... För på Måndag(!) så är huset vårt! Sen ska vi börja med att slipa och måla trappen. Jag ska på färgaffären och köpa lite färg till hallen och köket, sen ska vi välja ut tapet till vardagsrummet!! De blir nog att inhandlas på rusta tror jag!! Har varit så nöjd hittills med rustas tapeter så jag fortsätter nog att handla de där!! Billiga och lätta att sätta upp själv! :D

Sen ska jag planera, sovrummen... Ja, det blir lite pyssel nu framöver!! Ska bli så skoj så skoj!! Så ska jag kolla med kakelplattor jag hittade på blocket om det räcker... Var ca 4 kvm... Men vet inte om det räcker till köket, är inte så sugen på ROSA(!!) kakel..... ^^
Hoppas, hoppas hoppas!! Håller alla tummar och tår, för det var så bra pris på plattorna!!

Kommer nog att lägga upp en till kategori enbart för huset, där kommer det att komma före och efter bilder m.m.!! Smultronvillan kanske den ska heta!? Ja det visar sig!! :D

Men nu sak jag fortsätta dona här i köket få undan lite innan Micke kommer hem. Så vi kan laga mat och börja packa kartonger!!

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0